2016年2月10日 星期三

大年初三


今日好熱鬧,

我哋一行6人~大伯、大伯娘、姑奶、老公、大魔怪和我,

齊齊返惠州過年,

計計下大魔怪都有幾年冇返過鄉下囉!

講返噚日,

我哋去咗姐姐家拜年,

晚餐由姐姐做大廚,

我就準備咗咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖和生炒糯米飯架!
















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



12 則留言 :

  1. 好多豐富喔,惠州都過新年,今次買唔到嘢啦he~

    回覆刪除
  2. 咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖真係百食不厭^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解佢哋咁鐘意食佢,次次都叫我整嚟俾佢哋食呀!

      刪除
  3. 雀后嘅蘿蔔魚蛋雞翼尖永遠係曝光率最高嘅餸。祝你身體健康,心想事成,萬事如意,合家平安!

    回覆刪除
  4. 好豐富!玩得開心啲啦!

    回覆刪除
  5. 返惠州買多D手信,玩開心D.

    回覆刪除
  6. 新春大吉!身體健康!
    玩得開心啲

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!