2014年3月30日 星期日

翻版吉X家牛肉飯

 
噚日執冰箱,
 
俾我摷到打邊爐食剩咗嘅肥牛片,
 
得果5塊咁少整咩好???
 
嘻嘻,
 
我有計!
 
(原來5塊肥牛煮出嚟都幾多架!)
 




 



材料: 洋蔥1/4個、肥牛5塊(切3段)、蒜蓉

醬汁: 日本豉油1湯匙、味醂2湯匙、水半碗

做法: 落油爆香蒜蓉加洋蔥炒軟後,落調味煮滾至洋蔥腍後,

加入肥牛片煮熟便成。


  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


14 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我都覺得係,起碼牛肉多過係街食呀!

      刪除
  2. 呢個我好耐冇煮過. 搵日佢要出出場

    回覆刪除
  3. 我鍾意蓋飯,1味攪掂哂,食譜袋住先~~~XD

    回覆刪除
  4. 請問味醂係超市有得買嗎?我都鍾意食牛肉飯,好介紹呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大型超市、12蚗店或日式超市都有得賣呀!

      刪除
  5. 我都鍾意食吉吉家牛肉飯, 你呢味啱晒~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!