2014年3月8日 星期六

2014年日本京都大阪之旅~第一日

 
3月1日


今次日本京都大阪之旅,

成員包括姐姐姐夫、Samwei和我。

搭晨早1點15分飛機,

咪話,

都幾攰架!
 
 


 
去到大阪係當地時間6點幾,
 
求其食個早餐就去攞車,
 
呢架就係我哋嚟緊兩日代步車啦!
 
負責揸車係姐夫,
 
辛苦哂啊!
 
由大阪去京都,
 
第一個景點~清水寺!
 
 
 




 
 
 
呢度係錦市場,
 
好多新鮮海鮮、生果、雜貨買架!
 
我哋買咗士多啤梨和柑返酒店食呀!
 

 




 
正式第一餐食日本烏冬和蕎麥麵,
 
好飽呀!
 


 
跟住我哋去伏見稻荷廟。
 
 

 



 
呢度就係我哋係京都住嘅地方啦!
 
好多外國旅客都會住呢度,
 
平靚正呀!
 
感覺好舒服架!
 

 






 
我哋行程都幾充實,
 
放低行李又去行地下街,
 
最鐘意行100yen店,
 
因為日yen低,
 
每樣嘢都打七五折咁,
 
唔買對唔住自己呀!
 

 
 








 

 
晚餐去居酒屋食嘢,
 
啤酒炸雞不可少,
 
最好食係個韓式部隊鍋,
 
返香港一定要整嚟食呀!
 
飽飽好滿足,
 
連生果都食唔落啦!
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 
 

18 則留言 :

  1. 開始行程己經好豐富呀。

    回覆刪除
  2. 日本真的好吸引呢 我都要計劃下去吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦!鐘意shopping和食嘢嘅朋友,一定要去呀!

      刪除
  3. 我去旅行都係最主要食食食!

    回覆刪除
  4. 民宿咁大個廚房,有無整翻兩味?
    我好鍾意食“一夜干”,白木屋中間開肚嗰條魚。
    以前去日本魚市埸都會買返來考敬阿媽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,日本嘢,樣樣我都啱食呀!

      刪除
  5. 我都好怕乘半夜機,真的好辛苦!100Yen店在日本比在港澳不單價錢吸引,貨品種類也更多!我上次去台灣的Daiso,每年貨品也約是港紙十元,但澳門Daiso在Yen平了之後,仍賣每件15大元呢(哭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港咪一樣,10蚊店加到12蚊,一樣冇減到呀!>.<

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!