2014年3月13日 星期四

沙參玉竹蓮子百合薏米圓肉雞腳螺頭豬展湯

沙參玉竹蓮子百合薏米圓肉雞腳螺頭豬展湯,
個名好似好長咁,
其實咪就係清補涼湯囉!




材料: 沙參玉竹蓮子百合薏米$20(藥房買)、豬展$40、螺頭8隻、

雞腳12隻、圓肉1湯匙、蜜棗3粒、鹽適量

做法: 豬展出水備用;沙參玉竹蓮子百合先浸洗15分鐘;
雞腳出水後剪甲備用;圓肉和蜜棗略洗;

燒熱水,加入所有材料用中火煲15分鐘,轉中小火煲2小時,

加鹽調味便成。




沙參: 養陰清肺,祛痰止咳。治肺熱燥喉,虛勞久咳,陰傷咽乾,口渴

玉竹: 養陰,潤燥,除煩,止渴。主治時疾寒熱,內補不足,潤心肺,熱病陰傷,咳嗽煩渴,虛勞發熱,消谷易肌,小便數頻
蓮子: 為滋養食品,有鎮靜安神之效
百合: 潤肺止咳,清心安神,治肺癆久咳,咳唾痰血,熱病後餘熱未清,虛煩驚悸,神志恍惚;腳氣浮腫
圓肉:  開胃益脾,補心長智。龍眼肉為營養品,有安神補血之效。果核為收斂止血藥。 

螺頭: 滋陰補腎,健肝益脾


(資料來源~中藥世家)
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

26 則留言 :

  1. 好耐無飲過清補涼湯喇!唔該我要碗大㗎吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我用個大湯碗裝一大碗俾妳啦!

      刪除
  2. 咁多料,飲碗補吓腳力先.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我唔鍾意雞腳趾,煲好撇咗D油出嚟就得!

      刪除
  4. 個名真係好長,睇到眼花呀...hahahaha....

    回覆刪除
  5. 呢煲清補涼有埋螺頭, 感覺即刻唔同晒~

    回覆刪除
  6. 個名又真係幾長 XD
    咁多材料個湯一定好好飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個名雖然長,但咪就係清補涼囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!