2013年12月12日 星期四

殘忍飯又出爐~窩蛋牛肉煲仔飯

 
呢幾日天氣涼涼哋,
 
又係食殘忍煲仔飯嘅時候啦!
 
今朝做完瑜珈拿拿臨去街市買新鮮牛肉,
 
加埋我最鐘意嘅馬蹄粒,
 
真係要食多幾碗嘆下先得啦!

本來想落生蛋,

不過依家風頭火勢(H7N9),

都係焗一焗佢穩陣呀!


 

 





 

材料: 3杯米、牛肉碎$35、馬蹄3粒和蔥粒

醃料: 豉油1.5湯匙、糖和粟粉1茶匙、麻油和油各少許、3湯匙水

自製煲仔飯豉油: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、麻油和1湯匙清水

做法: 馬蹄去皮切碎;用1大碗放入牛肉碎、馬蹄和醃料醃1小時;

洗3杯米後浸15分鐘,將米放入LC 22cm深底鍋內,

加上3碗水用中火煲4-5分鐘至冒煙,即煲飯水變蝦眼水後,

將牛肉舖在飯面上,煲至冒煙後即轉細火煲15分鐘左右,

期間需要將煲在煮食爐上上下左右移動,使飯焦平均分佈,

落雞蛋後熄火唔好開蓋焗5分鐘左右,加自製煲仔飯豉油和蔥粒撈勻食得!

(如果想食生蛋,咁就唔使焗即刻撈豉油和蔥攪勻一齊食啦!)



 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

 

31 則留言 :

  1. 我最鍾意食窩蛋牛肉煲仔飯, 你呢煲夠晒真材實料!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食窩蛋牛肉飯,仲要係落生蛋撈勻果款添呀!

      刪除
  2. 老師, 我有野問。 洗3杯米後浸15分鐘 (用幾多水? 浸完D水點處理?)然後又加上3碗水煮? thank you

    回覆刪除
  3. 嘩,呢煲正到暈,一煲點夠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠啦,3杯米有6碗飯,我、老公和工人姐姐都食唔哂呀!

      刪除
  4. 真係好殘忍的煲仔飯啊 , 我唔食牛0架 , 齋睇香噴噴冇得食 , 嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食牛,整梅菜豬肉煲仔飯都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!