2013年12月21日 星期六

又嚟飲飲食食~惠州!

 
 
昨日我、老公和姑奶齊齊返惠州,
 
飲飲食食之餘,
 
而買咗一大堆手信返嚟呀!
 
 


 
王老吉一箱、6斤重黃油雞1隻


 
蝦皮和咸魚乾


 
超甜沙糖桔


 
母親大人指定要嘅惠州梅菜


 
甜、嫩農家菜芯


 
自家製豬肉丸


 
大大鑊46cm翁18寸生鐵鑊1個(弟婦已幫我用豬油韭菜開鑊)


 
衛衣2件(抓毛底)
 
講完手信,
 
睇下我哋呢兩日食過咩啦!
 





 
午餐食竹蔗馬蹄蘿蔔炆羊肉,
 
老公帶埋私家紅酒返惠州,
 
唔怪得佢個袋咁重啦!
 





 
夜晚,
 
弟婦整咗客家蘿蔔粄俾我哋食,
 
雖然同老公細細個時食嘅有分別,
 
(老公話佢哋細細個係放湯食架!)
 
不過佢哋都食得好滋味呀!
 
仲要我學整添!
 




 
今朝早餐食羊肉米粉,
 
下午,
 
緊係食自家養嘅肥雞啦!
 
食飽飽,
 
坐大巴返香港啦!
 
 

  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 


28 則留言 :

  1. 炆羊肉好正喎!紅酒相下面,果幾舊好似粉菓係乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個係客家蘿蔔粄,家鄉嘢嚟架,裡面有蘿蔔絲,油豆腐絲,臘肉絲,芹菜粒,蝦米蓉、蔥等等,個皮呢就係糯米粉搓架!

      刪除
  2. 你返親去都有好多手信拎返來喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,每次我哋都會搬咗個小惠州返香港架!>.<

      刪除
  3. 嘩....妳都番得好密喎....咁大胆食雞?哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公要尋根,想係果邊買層平平哋樓做落腳點,所以咪返得密D睇樓囉!

      刪除
  4. 個蘿蔔粄有啲似煎薄撐呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款係煎蘿蔔粄,我都係第一次食呀!

      刪除
  5. 嚇得我呀.....開頭齋睇相唔知你食羊肉, 仲以為你食狗肉添呀!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗肉我係唔會食架;不過好耐之前老公佢哋返去係食狗肉呀!@@

      刪除
  6. 支持妳學整d,蘿蔔板。 豬肉丸是自家製?
    睇見都流囗水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬肉丸係買新鮮豬肉俾人整架,好彈牙,好好味道呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 隻雞係親戚自家養,我哋次次返嚟都食雞架!

      刪除
  8. 嘩!6斤重黃油雞,可以食到真係一重種福氣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係香港,依家好少會食到咁靚嘅新鮮雞啦!

      刪除
  9. 農家菜的風味....你一定整到啦))))))
    沙糖我都想食呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日用D菜芯打邊爐,全部食哂呀!

      刪除
  10. 最叻係識買福田菜心,呢樣香港真係買賣唔到架,正!

    回覆刪除
  11. 你每次都搬咗個惠州返嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又真喎,次次我哋都拎到手軟呀!

      刪除
  12. 露天煮食⋯想要幾好鍋都有!!
    你連生鐵鍋都掃返香港!?勁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知個鑊抵唔抵,不過堂弟婦幫我用豬油和韭菜開埋個鑊,唔使我煩喎,緊係買啦!

      刪除
  13. 蘿蔔粄好特別, 我都很喜歡吃鹹茶果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未食過,不過老公姑奶就好鐘意食啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!