2013年12月13日 星期五

薯仔沙律!


天寒地凍,
 
我家三個男人指定話要食沙律,
 
仲話沙律可以當飯食都得喎!
 
唔係嘛,
 
沙律當飯食???
 
咁我咪要整座沙律山先夠佢哋食???

都係求求其其整個薯仔沙律應酬下佢哋先得!





材料: 薯仔2大個、蘋果3個、粟米2支、菠蘿1罐(細)、BB沙律醬1支

做法: 薯仔烚熟灼皮切粒;粟米拆粒蒸熟;菠蘿切粒;蘋果去皮去芯切粒;

用一個大碗,放入所有材料,加BB沙律醬撈勻,雪凍食得!



 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



32 則留言 :

  1. 我家Sonny Dearest都極鍾意這沙律

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都係求求其其,唔記得落蛋呀!

      刪除
  3. 我食自助餐,最鍾意薯仔沙律.

    回覆刪除
  4. 以前讀書成日買隻沙律當午餐食,有薯仔/蛋/洋蔥,不過唔知點整呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以將薯仔搓成泥後加入洋蔥、蛋和沙律醬撈勻,咁就食得啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係,沙律只可以當小食咁食呀!

      刪除
  6. 天氣涼涼地,我都係鐘意吃熱飯呢~~

    回覆刪除
  7. 你屋企三個男人幾洋化,可以沙律當飯食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢講咋,沙律都唔飽,一陣又嘈生哂話肚餓架啦!

      刪除
  8. 咁凍我就麻麻地想食沙律喇~

    回覆刪除
  9. 沙律山? 我笑C了!有無燒一人一隻雞肶呀!

    回覆刪除
  10. 我都可以沙律當飯食, 但只限下午呢一餐, 晚飯一定要有肉食

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中一餐半餐就得,我唔慣食沙律當飯呀!

      刪除
  11. 妳家三個男人好幸福呀!^.^

    回覆刪除
  12. 我鍾意食有薯仔的沙津 , 如果當飯我都得0架 , 不過最好加埋粒粒麵包仔就更加好味了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係餐餐食,間中食沙律我都鐘意呀!

      刪除
  13. 回覆
    1. 哈哈,佢哋冇當飯食,當飯後甜品咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!