2012年10月25日 星期四

蝦醬炸雞翼!


講個好消息俾大家知,

有學校收咗祈祈BB讀N.1班啦!

嘻嘻,

我諗呢間學校從此又多一個小百厭星啦!

今時今日,

唔係人人都喜歡蝦醬嘅味道,

但我就好鐘意啦!

我覺得佢有一種淡淡清香,

咸得嚟好味道呀!

 
 


材料: 雞翼2磅、蕃薯粉6湯匙

醃料: 蝦醬1湯匙、糖、粟粉各2茶匙

做法: 雞翼洗淨用廚紙抹乾水份,用醃料醃1小時,

燒熱煎pan加多少少油,將雞翼沾上蕃薯粉,

落pan煎至兩面金黃色,隔油上碟。
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!