2012年10月4日 星期四

深水埗~添好運、樹記、公和!

10月2日(星期二),
三個女人原本約埋一齊入長洲,
不過驚長洲好多人(撞船後又驚咗搭船),
所以決定改行程去深水埗啦!
第一站~添好運點心專門站!
俾我發少少牢騷:
其實排隊唔緊要,
不過唔該公平少少啦!
遲嚟先有枱,
早到要繼續等;
仲有大聲投訴嘅大陸客會即刻有枱,
我哋呢D斯文客就要死等,
公平咩???
 
我唔想同某某人一般見識,
但都要同經理理論一下,
原來大聲夾惡係有用架,
咩世界呀???!!!



講番食物,

個酥皮叉燒包、馬拉糕和黃沙豬潤湯真係超好食,

其餘的還可以啦!

第二站~樹記腐竹,

呢度真係日日都咁多人排隊,

好彩D人買嘢都好快,

我哋排咗15分鐘左右啦!

真係太多嘢想買,

不過我哋買完俾哂錢後,

先後悔冇買腐竹呀!


嚮鈴、素雞、腐皮碎

第三站~公和荳品廠,

豆腐花+煎釀豆腐+釀豆腐卜係人人必食的。

 
食完買咗出名嘅腐乳和豆腐卜呀!

今次我仲有禮物收添,

多謝哂呀!


 
 


 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

2 則留言 :

  1. 樹記腐竹---依間不是正宗.正宗果間好似係大埔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間樹記係深水埗好出名,自從佢哋兄弟反目後,已經賣舖分家了,各自去咗唔同地方開新舖,大埔果間係其中一個兄弟開架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!