2011年6月8日 星期三

煎釀茄子!

 
依家到街市買餸,


真係好鬼頭痛o架!



唔係有幅射,



就係有農藥,


加埋塑化劑呢單嘢,


我哋就嚟咩都唔係食o架啦!


係呢個搵食艱難嘅日子,


俾我買到D又平又靚嘅茄子,


$4有2個,


加埋半斤魚肉($16),


廿皮一碟餸,



妳哋話抵唔抵呢???
 



材料: 茄子2條、魚肉半斤

調味: 蠔油、豉油、老抽、糖、麻油和粟粉

做法: 將茄子切薄片後,把魚肉釀在茄子內;燒熱易潔鑊加油,

把有魚肉嘅茄子煎至金黃色,再煎另一面至金黃色盛起;


煮滾調味後,加茄子炆2-3分鐘便成。
 

 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!