2011年6月12日 星期日

椰汁紅豆糕!

 
同事話好想食椰汁紅豆糕,

仲話要我影低個過程俾佢睇,

拿,

睇清楚D啦!

下次輪到妳整俾我食啦!









 

材料: 紅豆四兩、快達牌椰汁1罐(大)、花奶1罐(小)、沙糖1碗、

粟粉1碗半、水3碗


做法: 用冰水浸紅豆兼放入雪櫃雪1小時,然後燒熱水煮腍紅豆,隔水備內;

(我用Le-creuset 22cm深底煲煲45分鐘,熄火焗15分鐘就腍哂啦!)


將椰汁、花奶和粟粉攪勻至冇粒粒,過篩2次備用;


燒熱3碗水加糖煮溶後,將攪勻嘅椰汁粉漿倒入煲中,


煮至滾成糊狀後加紅豆攪勻;把煮好嘅紅豆糕倒在錫紙兜內,

待涼雪入雪櫃半日有得食啦! 


後記: 紅豆好似多咗D,
下次落番少D先得!
 
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!