2010年4月28日 星期三

醬烤雞翼!

 
今日下午放工後,
 
我要同大魔怪買夏季校服呀!
 
原來我都幾大懵,
 
大魔怪D校服已經著咗3年,
 
褲吊腳、衫已經穿不上了,
 
哈哈!我這個做媽媽的要打pat pat呀!
 
兩套裇衫、兩條白色長褲加皮帶一條要$320。

 




醬烤雞翼
 
 

材料: 雞全翼8隻
 
醃料: 叉燒醬2大湯匙、海鮮醬1大湯匙、豉油、老抽、紹酒和麻油
 
做法: 用醃料醃雞全翼(斬件);預熱焗爐200度15分鐘;
 
入爐焗40分鐘左右,平均每面焗20分鐘呀!
 
焗至金黃色或表面有少少燶便可。
 
(記得要睇睇自己焗爐的火力大細而調節呀!)
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!