2010年4月16日 星期五

卡邦尼三色螺絲粉!

 
我第一次用呢隻卡邦尼醬煮三色螺絲粉,
雖然整得唔係好正宗意大利菜,
不過睇樣都唔錯吖,
食落味道又幾好喎!
配埋雜菜湯,
今日都算係食西餐呀!

卡邦尼三色螺絲粉~蘑菇、雞柳、雜香草

雜菜湯

卡邦尼醬

大家係咪好奇怪點解我個blog題係"好得人驚"呢???
話說今日老公有人請食飯唔返嚟食,
咁我咪煮雜糧囉!
買咗1包500g嘅三色螺絲粉,
2包卡邦尼醬,
諗住一次煮哂成包三色螺絲粉,
食剩咗可以做早餐嘛!
點知大小魔怪一面話好味道,
一面入廚房自己裝嚟食;
大魔怪食咗3大湯碗,
而小魔怪都有2大湯碗呀!
食吓食吓!一條粉都冇剩!
妳哋話係咪好得人驚呢!
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!