2010年4月3日 星期六

燒!燒!燒味!

 
昨日我打了一整天電話,
想問問旅行社星期一出發的潮汕之旅是否成團,
雖然成團的機會有100%,
但大家都想肯定D嘛!
可惜熱線電話一直都未有人接聽,
激死人啦!
今早姐姐再接再厲繼續打電話熱線,
終於接通並通知成團了,
我要開始收拾日用品啦!

 自製叉燒、燒豬頸肉及雞翼

材料: 雞翼6隻、豬頸肉2塊和梅頭肉2條(有少少肥最好)
醃料: 叉燒醬3大湯匙、海鮮醬1大湯匙、豉油、老抽、紹酒和麻油
做法: 用醃料醃雞翼、豬頸肉和梅頭肉半天;
          預熱焗爐200度15分鐘;入爐焗40分鐘左右,
          平均每面焗20分鐘呀!焗至金黃色或表面有少少燶便可。
          (記得要睇睇自己焗爐的火力大細而調節呀!)

香煎咸牙帶魚

蒜蓉炒菠菜

小魔怪的一句話:
媽咪,D燒味全部自己整嗎???
好成功呀!
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!