2009年12月10日 星期四

濕炒or乾炒好呢???

 
係時候要清清腸胃啦!
 
唔好再食咁多油膩嘢,
 
於是決定今晚煲粥和炒河粉。
 
但我猶疑了很久,
 
究竟濕炒河定乾炒河好呢???
 
之前我成日整乾炒河,
 
嘻嘻!今次就整濕炒河粉啦!
     
 
 

三色椒肉片濕炒河粉
 
 

材料: 河粉2斤、三色椒每款半個、肉片$15和蒜頭豆豉醬一湯匙
 
醃料: 豉油、糖、麻油、粟粉和水少許
 
調味: 蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉和水3碗
 
做法: 將河粉逐一拆開一條條後備用;醃料醃肉片2小時;
 
三色椒切開細小片;河粉可預先落鑊炒熱或放入微波爐加熱盛起;
 
用蒜頭豆豉醬起鑊爆香肉片和三色椒,加調味煮滾至汁濃後,
 
將全部材料放在河炒面便成。
 
 

     
 

瑤柱肉丸粥
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!