2009年7月8日 星期三

派成績表的大日子!

 
今日,
 
係大小魔怪派成績表的大日子。
 
從小學一年級開始至中二,
 
每逢考試和測驗,
 
我和老公都會特別緊張,
 
並一定會在旁邊陪讀和
 
督促佢哋成日讀書;
 
令到大小魔怪非常反感!
 
雖然大家都知道呢個方法唔好,
 
我哋應該俾番D責任佢哋!
 
但做家長的我和老公,
 
何嘗唔想呢?
 
讀書是要講求自覺性,
 
心知大小魔怪是有小聰明的,
 
他們對成績分數並不介意和擔心,
 
合格已經是他們的最高要求。
 
但香港社會裡,
 
分數高低影響很大的。
 
大小魔怪非常喜歡說:
 
求學不是求分數!」
 
激死人啦!
 
現在是下午四時左右,
 
啱啱見完大魔怪嘅老師!
 
小魔怪就今早已經知道佢嘅成績啦!
 
整體上大小魔怪都有進步!
 
小魔怪應該仲可以讀中三精英班,
 
而大魔怪仲可以升中三咁啦!
 
 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!