2009年7月16日 星期四

再嚟煮青口!

 
話說大魔怪昨晚要返童軍冇返嚟食飯。
 
於是我將昨日嘅blog俾佢睇!
 
睇完後,即刻問仲有冇青口食呀?
 
緊係冇哂啦!
 
以後佢講吓姐!
 
點知佢今日成日話想食青口,
 
見佢成日彈我D餸,
 
今次見到佢咁期待個樣,
 
好啦!為大魔怪再煮一次啦!
 


蒜蓉乾蔥炒青口
 
今次加埋薑蓉原來仲好味道!
 
豆腐係我自己想食嘅,
 
不過唔想煎豆腐,
 
於是整個濕濕哋嘅海鮮燴豆腐。
 

海鮮燴豆腐
 
 

  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!