2024年3月29日 星期五

2024日本大阪6日5夜之旅~第四日


3月22日星期五

今日陽光普照,

最適合去京都奈良呀!

我哋搭近鐵由難波去奈良公園,

團友們好多都係第一次去奈良,

見到鹿仔好興奮呀!




























午餐係奈良志津香食釜飯,

排咗1個半小時,

企到腳軟呀!
















食飽飽又去下一個景點~淀之河津櫻!

睇到櫻花團友們超興奮,

影影影唔停,

連集合時間都錯過咗,

於是急急腳離門返酒店,

我和Antia兩個唔想再行,

去百貸公司超市買特價飯盒食,

嘻嘻,

又一次眼闊肚窄,

食唔哂呀!

飲埋半杯梅酒就瞓覺喇!

























 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 超市特價飯盒都好正咁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 百貨公司晚上8點關門,所以超市會係7點半就開始減價促銷店內食品呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 天氣好,所以呢兩日行程好豐富呀!

      刪除
  3. D鹿好似左右門神陪伴你一起拍照!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,因為攝影師後面有朋友仔用餅乾引D鹿仔注意呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!