2024年3月27日 星期三

2024日本大阪6日5夜之旅~第二日


3月20日星期三

今日原本plan咗去京都,

一早起身落緊大雨,

所以我哋臨時改咗行程去outlet,

食完酒店早餐後返上房休息到9點左右就出發。








我哋買嘅南海電鐵3 day pass可以唔使連續使用,

所以今日自己買票搭車呀!

我哋搭地鐵御堂筋線由南波去淀屋橋,

轉京板電車由淀屋橋去門真市,

日本鐵路真係好複雜,

急行、準急列車分別停唔同站,

所以要睇清楚先好上車。

去到門真市站,

跟google指示慢慢行去大阪三井 outlet/Lalaport。

我哋去到啱啱開門真係冇咩人行架!

點知原來當日係日本春分假期,

好多家長帶埋小朋友一齊去行outlet,

周圍都係人呀!

午餐去food court搵食。
















食飽飽,

有團友去咗隔離costco行下,

我哋就搵個地方食雪糕,

等團友現場報告costco實時情況,

仲幫我哋買咗好多手信呀!

大家行outlet滿載而歸,

行咗大半日真係行到腳都軟,

放底行李大家都要休息休息,

晚上就各自去心齋橋附近搵食呀!






























 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!