2024年1月14日 星期日

冬菇蠔豉炆豬手


噚日俾我係冰箱底搵到包蠔豉,

雪咗咁耐,

係時候要煮咗佢嚟食喇!

今日買咗隻大豬手,

叫肉檔哥哥幫我斬細件少少,

咁豬手炆出嚟會入味少少架!

大小魔怪好攪笑,

佢哋用時話今日過年咩,

點解有蠔豉食嘅???




材料: 豬手1隻、冬菇12隻、蠔豉10隻、薑10片、紹酒2湯匙

調味: 蠔油2湯匙、鮑魚汁1湯匙、豉油1.5湯匙、老抽適量、冰糖適量

做法: 冬菇和蠔豉浸軟備用;豬手洗淨後,將豬手放入鑊內,

加入薑4片、紹酒1湯匙和凍水煮滾出水10分鐘,

取出豬手沖洗乾淨,去雜毛備用;

燒熱鑊落油先將薑6片煎香,加入豬手略煎兩面後贊酒,

落冬菇、調味和水(水要蓋過豬手面),水滾後轉小火炆1小時後,

落蠔豉炆多1小時便成。




     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

  1. 深有同感, 蠔豉連我老公都係咁認為啊。其實生活好咗, 日日食蠔豉都得啦。哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我又真係好少整蠔豉食,唔係唔鐘意,而係太多嘢食揀,未必成日記得佢呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!