2022年3月26日 星期六

茶葉蛋


噚日買咗一排湖北蛋$38有30隻,

我見大小魔怪咁鐘意食蛋,

拿拿臨攞咗10隻嚟整茶葉蛋,

平時大魔怪好少會讚我整嘅嘢好食架!

每次問親佢好唔好食???

佢就會話麻麻哋啦!

今次就唔同喇,

佢竟然話今次整嘅茶葉蛋夠哂味道,

好入味呀!

哈哈,

原因係今次我落鹽重手咗少少,

即係話佢都好重口味呀!




材料: 蛋10隻、普洱茶葉2茶匙、八角2粒

調味: 老抽3湯匙、豉油1湯匙、鹽1茶匙、冰糖粒1湯匙

做法: 將蛋放入煲中,加入凍水蓋過蛋面,開火煲雞蛋約15分鐘後,

撈起雞蛋浸凍水,輕輕搞碎蛋殼後備用;

將雞蛋放入鍋內,加入普洱茶葉、八角調味和水煮滾(蓋過蛋面),

開火煮滾後,轉小火慢慢煮1小時後熄火,

繼續浸2小時或以上。(越浸得耐越入味!)

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!