2022年3月17日 星期四

童年回憶~麥芽糖餅乾

 

老公買咗一大包芝麻梳打餅返嚟,

等我摷番樽係雲泉仙館買嘅麥芽糖出嚟,

整咗呢個充滿大家童年回憶~麥芽糖餅乾,

做小食呀!




     
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,我哋都係同一個年代出生啊!

      刪除
  2. 夾麥芽糖食餅,絕對是可以練臂力的一個"運動" 用死力? 陰力. 陽力都出埋, 最後要抖順條氣再 new 過,

    哈哈哈 ~ 最開心是食到一咀CHI 立立, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我呢款麥芽糖係軟身,用刀仔new出嚟好易呀!

      刪除
  3. 你唔講, 我真係忘記了這個童年小食. 時間真快, 咁就幾十年過去了.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!