2021年12月23日 星期四

咸牛肉飛碟


今朝我買咗條生命麵包,

屋企又有罐咸牛肉,

摷埋個古董飛碟機出嚟,

整件咸牛肉飛碟做咗我嘅午餐喇!

雖然個古董飛碟機外型又殘又舊,

但仲用得,

我唔捨得掉咗佢呀!








 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

  1. 部飛碟機 好正!

    有無15 年以上呀?

    回覆刪除
  2. 我都有部飛碟機,好新淨架,超過廿年,唔捨得掉呀。

    回覆刪除
  3. 我買過兩部飛碟機,每個用幾次就掉左。 鹹牛肉三文治係我兒時至愛,老DAD成日整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我父親大人都好鐘意整咸牛肉三文治俾我哋三姐妹食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!