2020年11月23日 星期一

Hea煮hea食


唔知係咪呢大半年日煮夜煮,

攪到我呢排都冇咩心機去煮飯添!

之前就煮咗15隻餃子加幾粒丸丸,

配埋個紫菜湯咁又一餐;

今日就買咗呢個燒味套餐,

半隻燒鴨(雞)加半斤燒肉$125,

唔要燒肉轉叉燒就$122,

炒埋個菜就開得飯囉!






靜靜話俾大家知,

點解今日有燒味食???

圍內識我嘅朋友都知我係股票明燈嚟,

買親邊隻股票,

果隻就會跌,

放咗就會升,

仲要係大升添!

舖舖都係咁,

萬試萬靈呀!

好在係我唔炒股仔,

我買嘅係藍籌股,

跌咗都總會有升嘅一日;

係呢個風高浪急嘅時勢,

短炒最實際,

有賺就放,

冇賺就擺係度收下利息先!

就係咁,

間唔中都會有少少$$收穫架!

之前我去旅行嘅洗費,

就係咁賺返嚟架啦!

  

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

8 則留言 :

  1. 下次你買咗邊隻要公佈畀大家知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁我下次要通告天下先得。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,尤其今次D燒肉係燒腩仔嚟,皮脆肉嫩,超正呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,我認我係超級明燈,買邊隻就跌邊隻呀!

      刪除
  4. 哈哈,買邊隻就跌邊隻!
    叻女!
    我也不差, 所以升跌也不敢買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資投資,有贏有輸,我一日唔放咪等收利息囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!