2018年3月18日 星期日

粉嶺雲泉仙館

雖然今日係大小魔怪生日,

但我哋都選擇去粉嶺雲泉仙館拜祭奶奶呀!

今日呢度好多旅行團嚟參觀,

好彩我哋早去咋,

唔係就冇位泊車架啦!







 手信街果邊超多人,

大部份都係上咗年紀嘅公公婆婆,

人車爭路都幾危險架!

睇見冇咩人就快快買手信走人去拜奶奶囉!









其實好期待嚟呢度食齋菜架,

可惜人多自然手腳亂,

已經冇以前咁好食喇!

呢餐食咗$975,

好似貴咗少少囉!











買咗以下手信,

咁都買咗成三舊水,

又大出血啦!








唉,

回程途中,

架車行行下電池箱顯示冇電,

好彩唔係高速公路死火咋,

但都搵咗成個鐘先call到架拖車嚟拖走部車呀!

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 你哋都點左好多齋菜喎,不過,應該係比以前貴咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1個套餐$800有8個餸,再加多2個餸,不過一D都唔好食呀!

      刪除
  2. 嘩~~~入左好多貨啊
    好懷念甜酸芋泥魚的味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次嚟呢度,我都買唔停手架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!