2015年7月30日 星期四

2015沖繩之旅~Day 2


2015年7月24日

今朝晨早6點起身,

就係為咗嚟呢度沖繩(北部)~萬座毛!

呢度風景靚到呢,

加埋藍天白雲,

真係唔捨得走架!








係沖繩,

我哋日日都去Lawson買嘢食,

早餐、零食、水等等;

細細聲話俾大家知,

呢度D炸雞係非常好食,

冇香港果D炸雞咁乾身,

好juice架!

必食。





順路去到古宇利大橋和古宇利Ocean Tower。

係個最高點影落去古宇利大橋,

好靚呀!

























另一個姐姐篇咗必到嘅地方~Aeon商場,

沖繩冇咩大型百貨公司,

Aeon已經算係幾大架啦!

姐姐一支箭咁已經行咗好遠,

1個半鐘頭後集合上2樓搵食。

食飽見到有Donut,

100yen一個,

即食$6.3左右一個,

唔抵得又買幾個嚟食呀!










下午行程係去參觀沖繩美麗海水族館,

可惜遊人太多,

又熱到CC下,

行咗1個鐘頭就走人囉!

















跟住就去咗苦瓜園(超細)和菠蘿園。












姐姐上網訂咗係呢間食晚飯~大家。

訂咗2個御膳~月桃之花&舞香花,

食嘅係沖繩出名的Agu豬,

肥肉成尺厚,

但好甘香,

一D都唔肥膩呀!























6點幾食晚飯,

緊係要買麥記做消夜啦!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


18 則留言 :

  1. 沖繩的藍天白雲同大海係最靚靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果唔係太熱,呢度都住得過架!

      刪除
  2. 沖繩的藍天同食物都好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果唔係太熱,呢度都住得過架!

      刪除
  3. 十分愛日本美食!波蘿園好玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠蘿園坐菠蘿車行一個圈,都有少少嘢睇架!

      刪除
  4. 天氣好好呀~~~藍到不得了
    大家好食嗎?佢地個方好靚
    aeon真係好好行,6.3真係好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家D嘢食唔差,係我哋心急,倘爐仔火力唔夠,等咗好耐先燒熟D豬肉呀!

      刪除
  5. 作反喇,今日食咁多餐,咁多野!邊個咁健康食素定食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁健康嘅嘢,緊係唔會係我和姐夫食架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!