2015年7月22日 星期三

2015沖繩之旅


各位,我又飛啦!


明日我會同姐姐和姐夫,


嚟個沖繩5日自駕遊,


全程又係吃喝玩樂,


好期待啊!


一陣執好行李後,


就去去姐姐度瞓,


聽朝要5點幾起程去機場呀!


準備吉喼一個,


希望可以裝滿佢返嚟啦!




  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






24 則留言 :

  1. 嘩咁好呀!

    如果回來後分享D 靚相同戰利品, 就好囉! ^_^

    ( 我真貪心 *_* )

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,俾D時間我,我會慢慢分享架啦!

      刪除
  2. 旅途愉快!買多D嘢返來,影多D相。

    回覆刪除
  3. 去到日本, 好難忍手唔買嘢....一定滿載而生歸 !

    回覆刪除
  4. 我又去! have a wonder trip! 我等陣叫你起身吖!

    回覆刪除
  5. 你個喼咁吉,怕唔怕海關查你

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!