2015年4月2日 星期四

元朗大力齋廚&B仔涼粉

 
今日Samwei入嚟元朗,
 
緊係要帶佢去食嘢啦!
 
呢排飲飲食食太多了,
 
食番餐素菜都唔錯架!
 










 
原本叫咗羅漢齋炒麵,
 
點知送錯咗碟味菜牛柳絲炒麵,
 
我哋唔知食咗一碗點解會有酸菜味呢???
 
好彩佢哋都換番碟俾我哋呀!
 
行咗一陣元朗,
 
熱到出哂汗呀!
 
食埋碗糖水就返屋企啦!
 
 



 
 
元朗,
 
真係會買到平嘢架!
 
T恤$20件、白色波衫$39。
 
至於咖啡和樽cumin孜然粉呢,
 
就係Samwei送俾我嘅手信嚟架!
 
多謝哂!
 
 

  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

18 則留言 :

  1. 雀后原來係元朗旅遊大使,下次入嚟搵你先!

    回覆刪除
  2. 元朗好多嘢食,B仔浪粉是其中之一。我鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多朋友仔入到元朗,都鐘意去B仔食糖水架!

      刪除
  3. 屯門也有一間" 大力齋廚" , 他的"欖角素叉燒"好好好食的, 元朗都係好多野賣, 不過係人太太太多, 有點迫啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 欖角素叉燒,記住佢下次去食先得!

      刪除
  4. 見到通菜就好想食,不過可惜唔食得

    回覆刪除
  5. 多謝你又介紹1間新食店給我。 今日我真係食得好飽呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!