2015年4月24日 星期五

馬來椰香咖哩雞

 
咖哩,
 
我好鐘意食架!
 
尤甚馬來西亞嘅咖哩,
 
香濃惹味,
 
加埋椰汁就更加very good啦!
 
 






 


材料: 雞腿8隻、洋蔥1個、薯仔2個、甘筍1條、蒜蓉、

A1咖哩醬料1包、椰漿1(細)、糖1茶匙、2碗水

料: 鹽1茶匙

做法: 雞腿解凍後用廚紙抹乾水份,加1茶匙鹽醃30分鐘;

洋蔥去皮切片;薯仔和甘筍去皮切件;

燒熱鍋加油,加蒜蓉、洋蔥、薯仔和甘筍炒至軟身後上碟;

將A1咖哩醬料和2碗水煮滾後,加入雞腿和雜菜料煮20分鐘,

落1茶匙糖和椰漿煮至翻滾後便成。


   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

16 則留言 :

  1. 香濃的咖哩汁 , 用白飯真係絕配

    回覆刪除
  2. 咖哩汁都可以食兩碗飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最鍾意就係撈汁食飯呀,不過好肥架!

      刪除
  3. 請問這包咖哩係邊處買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係賣東南亞食品舖買架,其中田師傅咖哩都好好食架,你都買包試下啦!

      刪除
  4. 你知唔知,香港的薯仔洋蔥貴過英國架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係百佳買薯仔,1包4個要$5.9呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,真係魔鬼到呢,唔覺唔覺就食多咗飯架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!