2015年1月25日 星期日

親親大自然~行山

 
今日約咗老公舊同學一齊去行山。
 
老公一早講話唔難架,
 
總之有驚喜啦!
 
未行山之前食飽飽先得!
 
燒鵝瀨粉配奶醬包加杯凍飲都係$28,
 
又幾抵喎!
 


 
我哋由藍地經水塘行山路到何福堂,
 
真係上山唔易(石級),
 
落山更難(亂石),
 
總共行咗3個半鐘,
 
全程應該有8公里,
 
對我咁大size嘅人嚟講係一個大挑戰呀!
 
 











 

 


 
平時嘅我唔多做運動,
 
一下子行咁多山路仲要上上落落,
 
幾驚唔上唔落要人救呀!
 
不過沿途風景超靚,
 
又有清涼嘅溪水,
 
好舒服呀!

 
  
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

 

 
 
 

9 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!