2015年1月2日 星期五

元旦晚餐兼交換禮物

 
噚日係黃氏家族元旦聚會,
 
我哋冇出街食飯,
 
每個家庭自己準備2~3個餸菜,
 
簡簡單單又一餐,
 
啱哂大家口味呀!
 
仲有係年年都有嘅交換禮物活動,
 
今次抽到的禮物好實用呀!

 






 
 











 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
  

18 則留言 :

  1. 好開心,十幾年冇這活動,細路大了,家長各散

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋差不多個個月都有家庭聚會架!

      刪除
  2. 新年快樂~
    咁多嘢食~呢個GATHERNG 實好開心呢~

    回覆刪除
  3. 一家人家中聚會兼抽獎, 真係好開心架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人齊齊整整開開心心過新年呀!

      刪除
  4. 咁多好野食,仲有抽獎,令袁太想參加埋一份添 ^^ Happy New Year !!!

    回覆刪除
  5. 妳地就好啦....我就病到死死吓

    回覆刪除
  6. 啊!有食有奬抽,大家一定盡興

    回覆刪除
  7. 每個家庭準備2~3個餸,咁之前要唔要夾一夾邊個煮乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要架,母親大人想我煮咩就煮咩架啦!

      刪除
  8. 呢D節目最好, 有食有玩, 買禮物嘅時候又開心...一家樂融融又唔洗同人迫..

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家人齊齊整整過新年最開心呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!