2014年10月29日 星期三

天水圍~常嚐素PizzaVeg(全健康素食)

 
最近,
 
我家附近天水圍新北江商場開咗間素食pizza店,
 
呢個簡直係大魔怪嘅天大喜訊呀!
 
事關佢最like食pizza、焗飯、焗意粉等食品;
 
噚晚我同佢試咗2款晚餐,
 
$38有1件pizza、1個焗飯或意粉、餐湯或汽水,
 
我哋order2份晚餐,
 
每份餐仲可以平$2添,
 
加埋碟芝士焗西蘭花,
 
飽飽呀!
 
 
 









   
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

19 則留言 :

  1. 喔我都試試先 , 謝謝好介紹 !

    回覆刪除
  2. 嘩,原來現在外面食過快餐貴到不得了,昨天我才知去食過咖哩牛腩飯,只得3-4件牛腩,已經要41元,不連飲品。而要飲就另加9元,這只是午餐價錢,現在的物價真的貴到好似去搶!

    回覆刪除
  3. 真係唔錯喎,大魔怪一定好開心

    回覆刪除
  4. 啱晒,我一直愛吃這些西式素食,雖然我不是素食者,但我都好鍾意吃素的!尤奇是這些西式素食!以往去吃PIZZA,我都叫素PIZZA呢!多謝你的介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從大仔改食素之後,我都開始多菜少肉;依家有間素食店係附近,又可以有多一個選擇啦!

      刪除
    2. 我一定要試試才行!
      因為我都好喜歡這些好得意的素食!
      多菜少肉是好的!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!