2014年10月27日 星期一

又嚟吃喝玩樂啦


上個星期五六日有咩做???

大伯、大伯娘、姑奶、老公和我,

又返咗惠州辦事;

辦完正經事後,

呢3日就係咁不停食食食,

睇怕又肥幾磅囉!



 
 



 
夜晚,
 
我哋去咗間新開嘅客家菜館食飯,
 
掛住食,
 
冇影菜館招牌添!










 
瞓醒冇耐,
 
又出咗去惠州市區老牌茶樓~篤記飲茶。





 
食完去行咗一陣街,
 
就返歸囉!
 
返屋企做咩???
 
哈哈,
 
緊係攻打四方城啦!
 
係呢3日裡面,
 
打過冇數場麻雀,
 
我成為大贏家,
 
大殺567方呀!
 
特別介紹呢個豬肚雞,
 
啖湯一流,
 
煲仔飯都唔錯架!











星期日早上,

我同老公去附近市場買餸,

順便食埋個早餐,

老公新嘗試~小腸肉丸麵,

咪睇個樣咁,

其實個小腸好鬼好味道架!




 
下午果餐去咗弟婦屋企食飯,
 
客家燉豬肉好味,
 
返香港一定要學煮呀!
 


今次去市場買咗下面嘅菜,

菜芯2蚊人仔、青瓜3.7人仔、茄子1.4人仔。


 
行街街就買咗下面嘅嘢,
 
紅棗、蠶豆、茶葉、洛神花乾(姑奶買)、龍眼乾,
 
仲有番石榴和弟婦靚雞1隻。







   
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 
 



12 則留言 :

  1. 有咁多野食又有牌打, 快樂過神仙~

    回覆刪除
  2. 你通常是在香港坐直通車去惠州, 還是去羅湖坐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係羅湖坐大巴,55人仔一位呀!

      刪除
  3. 下次你影下食店內的環境呀?
    我好想知道惠州的食店是如何?
    你去惠州有沒有去何家勁的那個勁家莊到參觀呀?
    好似話何家勁一至五都會坐陣在店內招呼客人。
    而到週末可以一日有200幾團香港旅行團,
    去參觀勁家莊呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁家莊,冇去過,下次搵機會去睇下先得!

      刪除
  4. 你那樽仙津是什麼味道的?
    我上次返大陸都見到, 最初還以為是維他奶呢?
    另外, 你的普洱茶多少錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同維他奶味道差唔多架!普洱廿蚊包呀!

      刪除
  5. 嘩!日日係咁食,會增磅嗎?下次組團叫埋我。哈哈!

    回覆刪除
  6. 嘩 .... 餸菜天天新款超豐富 , 流口水啊 !
    哈哈想唔肥都幾難咯 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!