2009年8月8日 星期六

第一次煮鯖魚、魚露雞翼和台灣肉燥!

小魔怪成日話要食燒嘅魚,
佢話好似睇日劇和韓劇時整果D喎!
考起我啦!亞仔!
我都好少出街食飯同蒲o架!
又未食過鯖魚,
都唔知點整???
又唔知腥唔腥喎???
在咩都唔知和唔識下,
在佳寶買咗1包鯖魚扒,
用咗少少鹽、胡椒粉和紹酒醃一醃,
然後用平底鑊煎煎,
最後加少少檸檬汁和自製甜醬油。



鹽燒鯖魚
另外,上次買咗樽魚露,
用嚟整咗魚露雞翼。
     



魚露雞翼
醃料:魚露2.5匙羹、花雕酒3/4匙羹、老抽少許,醃過夜,
P.S. 炸前2小時由雪櫃取出;而雞翼必須炸2次才好味道,
所以食飯前將雞翼翻炸才夠脆。

    




肉燥茄子
肉燥做法好簡單:
材料:豬肉碎(最好用肥肉)、紅蔥頭4-5粒切碎、冬菇8隻切粒
醬料:米酒、豉油、老抽、糖、五香粉和水等
做法:用少許油落鑊炒香紅蔥頭、豬肉碎和冬菇,
後加醬料煮30分鐘左右便成。
同場加影~我的台灣肉燥飯

     


今餐老公冇得食,因為佢去咗麻雀耍樂。
至於D餸有冇得剩???
緊係冇啦!
連咬親咀嘅小魔怪都食唔停口呀!
超超超好味道呀!

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!