2009年8月30日 星期日

粟米餅!

 
前幾日睇見blog友JoJo個印印工人整嘅粟米餅
 
咁我就即刻問問我個工人姐姐識唔識整,
 
點知佢話唔記得,
 
真失望!
 
唯有叫佢問問D朋友有冇人識整啦!
 
今日返到屋企,
 
工人姐姐話朋友已經教佢整啦!
 
等我又試吓印尼粟米餅好唔好食先得。
    
 

粟米餅
 

材料:新鮮粟米2條、芫茜、麵粉、雞粉(可唔落)、鹽、

胡椒粉、蒜蓉和水少許

做法:將粟米拆肉;然後將全部材料攪成漿

(水唔使落大多,成漿便得。)

後加多少少油,逐一將粉漿放在鑊中炸成餅便成。

     
                                        

P.S. 工人姐姐整嘅粟米餅非常好味道!
 
        本來個粟米餅要加蔥煎,
 
 
不過工人姐姐的朋友話加芫茜仲好味道喎!
 
        就係咁樣,
 
 
連平時討厭食芫茜嘅大魔怪都話好食。
 
        最重要係我哋等佢食完先話俾聽有芫茜呀! 
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!