2009年2月24日 星期二

歐洲之旅~茶會篇

 
今天是我們到旅行社開茶會的日子。
 
我曾經幻想開茶會裡有很多美食。

因為我係第一次開茶會的,

上次honeymoon時,

要返工未有出席,
  
不過都相隔16年了。

下午,到了中環永記時,
 
 
內裡的環境都幾舒適,

點心都幾美味,不過份量太少了。
 
今次歐洲之旅首站是法國、波本、瑞士、意大利(米蘭、佛羅倫斯、羅馬)。
 
星期六要出發了,
 
明早一定要開始收拾行李了。
 
P.S. 為了拍攝歐洲的風境,
 
 
於是到豐澤買了一部新相機,

雖然我不是專業攝影師,
 
 
不過sales話部機係最新和最適合我這傻瓜用的,
 
 
嘗試拍攝出來的相片都幾清楚。
 
 
  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!