2023年9月3日 星期日

生日飯~牛大人


 原本噚日我嘅生日party,

可惜因颱風取消了,

9月份開學嘅大日子,

家人們都好忙碌難約齊人呀!

今日大魔怪女朋友仔,

話請我食午餐慶祝生日,

大魔怪揀咗去食火鍋~牛大人(元朗形點II)。

我哋叫咗$218放題90分鐘,

(平時$208星期六日和假期加$10)

蔬菜、丸類、飲品、麵食和調味都係自選自助,

肉類和熟食就要用手機落單呀!






























     
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!