2022年7月5日 星期二

煎餃子


前兩日得我和小魔怪兩個食午餐,

求其煎咗2包餃子做午餐,

簡簡單單又一餐呀!




想煎到個餃子底有個網咁樣,

咁就要係煎餃子時,

將1.5茶匙麵粉加1碗水攪勻,

倒入煎pan內蓋上鑊蓋用中火煮7-8分鐘,

又或差不多水乾後,

開蓋後轉大火將水完全蒸發,

將餃子倒扣上碟,

便會出現呢個脆卜卜底o架!

正常係加麵粉做呢個脆皮底,

但今次我用咗生粉加水(因為屋企冇哂麵粉),

但做出嚟我覺得效果都唔錯喎!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 噢~ 原來是刻意做的網底文效果呀! 起初睇( 第一幅相) 我以為未解凍咋! 好! 快. 靚. 正 是主婦佳音.

    回覆刪除
  2. 20隻, 你食左幾多隻呢? 唔會多過細仔卦? 哈哈!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!