2022年4月11日 星期一

紫菜雜丸湯&紫菜素牛丸湯


大小魔怪突然話好想飲湯,

我都冇預備材料添!

摷摷下有雜丸和素牛丸係冰箱,

拿拿臨滾個紫菜雜丸湯&紫菜素牛丸湯,

紫菜雜丸湯就落咗清雞湯,

紫菜素牛丸湯就加咗少少香菇粉落去,

最重要係加咗炸蒜粒和蔥粒,

成個紫菜湯嘅味道提升咗唔少呀!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 做媽咪......有時. 就...... 變左魔術師咁!

    哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係咁話,由冇變有,真係好鬼易架!

      刪除
  2. 大小魔怪有口福,你不怕麻煩煮兩種口味。

    回覆刪除
  3. 廿四孝媽咪, 一日三餐照顧周到, 大小魔怪真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得佢哋WFH,可以係屋企食飯,平時佢哋放得晏,好少係屋企食飯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!