2021年8月3日 星期二

家常便飯

 

今日午餐食烚粟米,

晚餐就食梅菜蒸豬肉餅和炒椰菜,

越煮越簡單,

哈哈,

係咪好頹廢呢???




材料: 半肥瘦腩肉碎半斤、梅菜適量、水3湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、胡椒粉適量、

生粉1茶匙、麻油少許

做法: 梅菜浸30分鐘後,沖洗乾淨切粒;

將梅菜和豬肉碎後放入大碗內,加入調味和水撈勻後醃30分鐘;

放入熱水鑊內用大火蒸15分鐘便成。



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 午餐我試過就咁用維他奶開麥皮咋!

    不過, 你烚粟米食有咬口, 用餐時間天耐D 滿足D ..哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,食粟米纖維多,易排便便呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢排一星期起碼有一餐係食烚粟米呀!

      刪除
  3. 好啱呀,我今日都係食烚粟米。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!