2020年5月30日 星期六

淘淘淘


之前我好似同老公講過,

都係唔好淘咁多嘢落嚟啦!

冇地方放呀!

但前日朋友問我有冇嘢想淘,

嘻嘻!

我又忍唔住手搵朋友仔幫我淘咗少少嘢落嚟啦!

今次淘咗個炒鑊、半熟芝士蛋糕、麻辣花生和廁紙。

老公反應好攪笑,

佢問我係咪痴咗又買鑊返嚟,

但見到我淘咗麻辣花生和芝士蛋糕後,

就冇再出聲喇!





 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






11 則留言 :

  1. 見到我淘咗麻辣花生和芝士蛋糕後,就冇再出聲喇!<---又幾搞笑喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,因為佢話屋企太多煲煲罉罉阻地方喎!但見到有買零食就啱哂佢心意呀!

      刪除
  2. 我都想淘野,不過唔識淘

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,千祈唔好學呀,會上癮架!

      刪除
  3. 請問這款半熟芝士蛋糕好吃麼? 我都心思思想淘。

    回覆刪除
  4. 黃飛紅麻辣花生加國都有得賣. 不太愛花生的我, 都覺得黃飛紅麻辣花生好吃.

    回覆刪除
  5. 謝謝。那我都要淘來試試。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!