2019年3月4日 星期一

2019台灣之旅~手信篇


2月28日~3月3日,

我哋嚟台北呢4日,

真係冇咩時間去shopping,

所以當一有空閒時間,

我就提議走一轉大型超市,

買咗少少手信返香港呀!



天仁茗茶買嘅茶葉和飯店買嘅柑桔



饒河街夜市買嘅襪和小食






大潤發Rt~mart超市買嘅手信
飯店內小哥推介嘅花生
 行海鮮市場買嘅小食
迪化街海味店買嘅蝦皮
微熱山丘鳳梨酥和光記華隆豬肉紙、肉鬆和豬肉乾
 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!