2016年4月26日 星期二

西餅、蛋糕製作精選實習班(四)~第九堂


呢個朱古力毛士脆脆蛋糕,

大小魔怪一定鐘意食,

等佢哋返齊嚟就整一次俾佢哋食啦!























大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


12 則留言 :

  1. 朱古力的味道一定夠濃,不過可惜我麻麻地好朱古力呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小魔怪係朱古力狂,逢朱古力嘅嘢都鐘意食呀!

      刪除
  2. 雀后,請問果D脆脆係咪粟米片??

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 朱古力,我一家大細都鐘意食呀!

      刪除
  4. 請問第二日食, 個底仲脆嗎? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 即食脆D,隔咗一日冇咁脆呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!