2015年10月24日 星期六

素湯~蓮藕栗子甘筍黑豆湯


呢個素湯係專登煲俾入咗宿舍住嘅大魔怪飲架!

佢朝早whatsapp我話返嚟食飯,

攪到我拿拿臨去街市買材料煲湯,

亞仔,

唔該下次早一晚講定啦!

等我唔使咁趕嘛!



材料: 蓮藕1節、栗子15粒、甘筍1條、黑豆半碗、陳皮1個、蜜棗4粒

做法: 蓮藕和甘筍去皮切片;黑豆浸洗;陳皮浸軟去囊;

燒熱水落栗子烚2分鐘,襯熱用刀仔去皮;凍鍋落8碗水和陳皮煮滾,

加入蓮藕、栗子、甘筍和蜜棗煲2小時,加鹽調味便成。

(中火煮滾後,轉小火慢慢煲呀!)





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!