2015年5月28日 星期四

芝士洋蔥蘑菇焗薯蓉(素食版)


大魔怪終於考完試啦!

即係代表佢嘅悠長的暑假即將開始了;

見佢日日都係屋企,

我又要開始煮多D素菜先得囉!

今次就整個呢個芝士洋蔥蘑菇焗薯蓉啦!(素食版)













材料: 薯仔3大個、洋蔥半個、白蘑菇6粒、甘筍半條、粟米粒3湯匙、

黑胡椒碎少許、parsley適量、pizza 芝士碎適量

調味:鹽適量、牛油1湯匙、鮮奶4湯匙

做法: 洋蔥和甘筍切粒;白蘑菇用濕布抹乾淨表面污物後切片;

燒熱鑊不用落油加白蘑菇炒至出菇水後盛起備用;

燒熱油鑊加洋蔥、甘筍和粟米粒快炒,落鹽和黑胡椒碎,

加入蘑菇炒至餡料熟;薯仔烚腍後去皮後切粒,

用大匙羹將薯仔搓成薯蓉後加調味攪勻(今次專登搓到有少許粒狀);

把半份洋蔥蘑菇餡料與薯蓉攪勻放入焗盆內,將其餘的餡料舖面,

灑上pizza芝士和parsley碎,放入已預熱200度焗爐內,

用上火焗至芝士溶便成(約10分鐘)。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



16 則留言 :

  1. 噢正呀正呀 , 看得我流口水了 , 有妳呢位媽咪真幸福啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次見佢哋食哂我煮嘅嘢,我就好開心架啦!

      刪除
  2. 焗得咁好味,一定食晒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔怪至愛,剩係佢已經食咗一大半啦!

      刪除
  3. 咁好味,齋食呢個都夠!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,大魔怪係芝士怪,唔落多D芝士佢唔食架!

      刪除
  5. 回覆
    1. 大魔怪至鐘意食薯仔,佢係薯仔怪嚟架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!