2014年7月6日 星期日

夏日惠州遊~第一日

 
噚日我同老公返惠州,
 
約埋早一日返去嘅姑奶、姑奶的朋友和堂妹,
 
第一件事就係搵食喇!
 
搵食嘅嘢,
 
叫我帶路???
 
我真係唔掂,
 
我剩係識食架咋!
 
食嘢,
 
緊係要搵姑奶朋友啦!
 
唔好講笑,
 
隻大奄雞真係超滑,
 
連塊雞皮都好食過人呀!
 
 



 
食飽飽,
 
做咩好???
 
我哋緊係返賓館啦!
 
Book咗呢間賓館有套房兼麻雀枱,
 
都係159人仔一晚咋!
 


 
 
 
姑奶朋友嘅仔仔識飲識食,
 
帶我哋一行10人搵好嘢食,
 
嚟咁多次惠州都未食過咁好味道嘅海鮮餐呀!
 
美中不足係呢處太好生意啦!
 
坐得好逼呀!
 
 
















 
 
呢餐海鮮餐超抵食,
 
細蜆、釘螺和蟹,
 
我哋叫咗兩碟,
 
其餘的叫咗一碟,
 
汽水加啤酒,
 
都係食咗620人仔咋!
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 
 
 

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!