2009年11月29日 星期日

柱候芋頭炆腩肉!

 
呢篇post係我預先較定時間出o架!
 
大家估下我去咗邊樹啦!
 
出街前整咗一煲正嘢俾家人食呀!
 
今日要同大家分享係柱候芋頭炆腩肉。
     
 

柱候芋頭炆腩肉
 
 
材料: 豬腩肉$25、芋頭1/4個、乾蔥蓉和蔥花
 
醃料: 柱候醬1湯匙(醃腩肉)
 
調味: 柱候醬1匙羹、豉油、老抽、鹽、糖、粟粉和水2碗
 
做法: 用醃料醃腩肉1小時後,先加水炆腩肉1個半小時;
 
將芋頭切片,落鑊煎煎芋頭至兩面金黃色;
 
用乾蔥蓉爆炒香芋頭和腩肉,加調味炆至芋頭淋和獻汁濃後,
 
轉沙鍋加蔥花,香噴噴熱辣辣煲仔菜上枱啦!
 
P.S. 蔥花係工人姐姐整o架,靚嗎??? 
 
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!