2020年9月4日 星期五

魚香茄子(健康版)


今日整咗碟健康版嘅魚香茄子,

就係冇將茄子走油喇!(懶)

雖然煮出嚟茄子顏色唔靚,

但好味道就得啦!



材料: 幼身茄子3條、咸魚豬肉餡適量、蒜蓉

調味: 蠔油1湯匙、辣豆瓣醬1茶匙、豉油半湯匙、糖1茶匙

做法: 茄子用滾刀切件;燒熱油鑊落蒜蓉和咸魚豬肉餡爆香後,

加埋茄子、調味和半碗水煮至汁濃便成。

~咸魚豬肉餡參考~客家釀豆腐卜

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 我前晚都整咗碟健康版嘅魚香茄子, 冇將茄子走油呀, 仲用了香港的新豬肉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過新豬肉,搵日買嚟試下先得。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!