2020年8月9日 星期日

氣炸五香雞扒


哈哈,

我諗呢塊氣炸五香雞扒,

就係影響我牙肉腫痛嘅原凶嚟架啦!

前兩日氣炸咗呢塊五香雞扒做午餐,

雞扒焗起嚟咸咸香香,

塊雞皮仲好鬼脆卜卜添;

食完之後,

我D牙肉就開始痛,

隔日仲腫埋添!

一定係除非唔係










材料: 雞扒1塊、七味粉

醃料: 五香淮鹽適量、黑胡椒碎適量

做法: 雞扒解凍後,用廚紙索乾水份,用刀係厚肉部份界幾刀,

落醃料搽勻雞扒兩面醃2小時;從雪櫃取出雞扒放室溫45分鐘;

將雞扒皮向下,放入氣炸鍋內用200度,氣炸約12分鐘,

反轉雞扒雞皮向上,氣炸約18分鐘,食點可點少許七味粉拌食啊!

~各款氣炸鍋爐溫唔同,要視乎個別情況加減條炸時間,避免焗燶呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








10 則留言 :

  1. hi, 我也牙肉痛, 是吃了果仁, 桂圓和榴槤

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排我都鐘意食花生,可能都有關係喎!

      刪除
  2. 嘩!真係脆卜卜,好靚呀,不過都要炸幾耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔使咁耐,因為係新機,我仲未掌握到氣炸時間呀!

      刪除
  3. 今天百佳南美蝦仁平, 32個幾兩包

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!