2020年8月2日 星期日

客家菜~黃豆醬支竹炆五花腩肉


噚日我個肚唔係咁舒服,

食咗兩餐白粥清腸胃,

依家已經好咗好多喇!

今日炆咗呢鍋黃豆醬支竹炆腩肉,

老公食腩肉,

我就食支竹。










材料: 冰鮮五花腩肉2條、炸支竹1包(3條)、薑6片、紹酒2湯匙、

冰糖碎1湯匙、蔥粒、鹽適量

調味: 黃豆醬(麵豉醬)1湯匙、豉油1湯匙、老抽1湯匙

做法: 冰鮮五花腩肉解凍後,放入鍋內加水、薑3片和紹酒1湯匙煮滾出水,

取出腩肉沖水後,切件備用;炸支竹浸軟剪段;

燒熱鍋落少許油,加五花腩肉和薑3片先爆至出油;

在鍋中加入冰糖碎炒至焦黃色後,落調味將豬腩肉炒勻後贊紹酒1湯匙;

落熱水2.5碗煮滾後,轉小火慢慢炆煮30分鐘,

加入浸軟支竹繼續炆多15分鐘,落鹽調味和落生粉水埋芡汁後,

灑上蔥粒便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 嘻嘻,真係好好食,不過我唔敢食太多呀!

      刪除
  2. 依。。。。。 我最近都有幾次肚仔痛呀! 都唔知食左咩野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知食錯咩,好難理解呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!